Сделать стартовой | Добавить в закладки
Українською     In English    
Портал г.Смела » Онлайн Cмела - бесплатные консультации
 Чи повинен продавець виплачувати неустойку за перевищення 14-денного терміну проведення гарантійного ремонту за умови, що на цей час було надано аналогічний товар з обмінного і фонду?
Маша, Черкаси.

Повинен. Це прописано в "Законі про захист прав споживачів", ст. 8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Згідно з п. 9 цієї статті, за кожний день прострочення ремонту вам повинні виплачувати неустойку у розмірі 1% від вартості товару. Але слід зауважити, що часто в документі, який підписують при здачі товару в ремонт, може і бути вказано, що ви згодні на більш тривалий термін. Якщо такий пункт у документі є, то ви не можете вимагати виплату неустойки.
Варто також знати і про те, що ремонт понад 14 днів - одна з причин того, аби визнати нестачу суттєвою, а в цьому разі ви можете вимагати або повернення грошей за товар, або заміну товару на такий самий (чи аналогічний), але вже не зіпсований.

Наверняка у Вас есть вопросы на которые Вы хотели бы знать ответ. Консультации с друзьями и знакомыми, порой, приносят больше вреда, чем пользы. Раздел "Консультации" отвечает на многие из них. Теперь появляется возможность задать конкретный вопрос компетентным лицам и получить на него конкретный квалифицированный ответ.
главная страница copyright © Смела
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.
:: Реклама на сайте
Copyright ©2007-2017 by Kasseler CMS. All rights reserved.